Skip to main content

VRASJET E DISA PRISHTINASVE NGA GRUPI I NDJEKJES OPERATIVE

 


Dëshmia e siguruar nga emisioni Udhëve për vrasjet në kryeqytetin e Kosovës të disa shqiptarëve, nga Grupi Operativ i ndjekjes, çon në zbardhjen e vrasësve të disa shqiptarëve që ishin të njohur gjatë viteve të nëntëdhjeta në Prishtinë, për aktivitetet e tyre

Dokumentet e siguruara nga emisioni “Udhëve”, ku jepet dëshmia e një ish pjestari të ndjekjes operative për vrasjet e ndoshura në Prishtinë gjatë vitit 1998-1999, zbulojnë se rreth 20 ditë para se të ndodhnin bombardimet e NATO-s, një shqiptar me emrin Sebajdin, me vendbanim në Orlloviq të Prishtinës, Grupi i Ndjekjes Operative e kanë pritur dhe e kanë vrarë bashkë me djalin e tij 13 vjeçar. Vrasjen, sipas dëshmisë së siguruar nga emisioni “Udhëve” e kanë kryer Peki, Boshko Raiqevic, Grbiq, Radisllav dhe Savke-Shumski.

Ndërkohë, emisioni Udhëve ka arritur të konfirmoj se i vrari ishte Sebajdin Rexhepi, ish pronar i kafeterisë “Queens” në Prishtinë. Në automjetin në të cilin u vranë ai me të birin e tij, kishte shpëtuar biri tjetër i tij, i cili ishte fshehur nën karrigat e makinës. 

Gjithashtu dëshmitarit serb i kujtohet që shqiptarin me mbiemrin Matiqani, e vrau i ashtuquajturi POP-i me ekipën e tij nga Grupi i Ndjekjes Operative. Ndërkohë, bazuar në mbiemrin, mësohet se fjala është për Ekrem Gashin që njihej si Ekrem Matiqani. Emisioni Udhëve, në RTK ka intervistuar Bashkim Gashin, që është vëllai I Ekremit të ndjerë, që ndryshe njihej si Ekrem Matiqani. “Në ora 10 të mbramjes kur kanë dalë prej kafes kanë shti dikun prej që flitet prej 2-3 lloje të armëve dhe aty janë të vramë vëllau im dhe dy shokët e tij”, ka thënë Bashkim Gashi, në një intervistë tek vendi ku ishte vrarë i vëllai i tij. Sipas dëshmitarit serb, Matiçani ishte mjaft i pasur dhe sponzoronte UÇK-në.

Vetëm disa orë pas sulmit me bombë në kafe-galerinë Koha, dëshmitë tregojnë se i njejti grup i njerëzve kishin bërë edhe një sulm tjetër.  Të atakuar në këtë sulm ishin po ashtu personalitete të rëndësishme të jetës kulturore të Prishtinës.

Derisa aktori i mirënjohur kosovar Enver Petrovci ishte në tavolinë, me studenten e aktrimit Adriana Abdullahu dhe disa studentë tjerë, një sulm i armatosur me shkorpionë ka ndodhur mbi ta. Kështu, aktorja Abdullahu ka mbetur e vrarë derisa kishte edhe të plagosur.

Comments

  1. Ju lutemi lexoni këtë, unë jam shumë mirënjohës për ju Dr Bardhë për ndihmën që i keni dhënë familjes time gjithashtu për kthimin e familjes sime përsëri tek unë pasi të gjitha shpresat u humbën për shkak të kam vendosur kontakte me shumë magjistarë si në internet dhe fizikisht, por askush nuk ishte në gjendje të më ndihmonte derisa u takova me Dr Bardhën jeta ime ka qenë shumë e dhimbshme gjithashtu e mbushur me lumturi lumturi sepse më në fund familja ime është kthyer si një, pasi që ju më ndihmuat burri im ka qenë duke u trajtuar mua shumë mirë gjithashtu trajtoj mua si një mbretëreshë Unë gjithmonë kam dëshiruar më e rëndësishmja ai nuk ka më dashnore ai më jep vëmendjen e tij të kohës si kurrë më parë. Faleminderit shumë Dr Bardhë, ai mund të ndihmojë ndonjë nga ato problemet.

    (1) A doni që ish-i juaj të kthehet?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) A doni të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) A doni një magji të ketë një fëmijë?
    (6) A dëshiron të jesh i pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj t'ju dojë përgjithmonë?
    (8) Dëshironi të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjasni gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) A doni të rimarrni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni një divorc?
    (11) magji për të marrë degën tuaj.
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) A doni që magjia të ngjizet?
    (14) A keni nevojë për një Unazë magjike?
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?

    adresa e postës elektronike është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete

Post a Comment